İşe Genel Bakış
-
Yayınlanma Tarihi19 Eylül 2024
-
Son Tarih3 Ekim 2024
İş Tanımı
Pozisyon: Satış Destek Uzmanı
Aranan Nitelikler:
- Üniversitemizin lisans bölümlerinden mezun olmak,
- İyi düzeyde İngilizce yazışma ve konuşma becerisine sahip olmak,
- En az 1 yıl satış destek ve teklif hazırlama süreçlerinde tecrübeli olmak,
- Microsoft Office ve Google Docs uygulamalarına hakim olmak,
- Sözlü ve yazılı iletişim becerisi yüksek olmak,
- Detaylara önem vermek, dikkatli, sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş olmak,
- Prezantabl, enerjisi yüksek, sonuç odaklı, iş takibi ve insan ilişkileri güçlü, planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş olmak,
- Ekip çalışmasına yatkın, müşteri odaklı ve iyi iletişime önem vermek,
- Hedefleri doğrultusunda dikkatli ve hızlı çalışarak inisiyatif alabilecek olmak.
İş Tanımı:
- Satış süreçleri ile ilgili tüm faaliyetlerde, müşterilere ve satış ekibine destek olunması,
- Satış ekibi ile koordineli olarak yeni müşteri kayıtlarının açılması, teklif hazırlanması ve tekliflerin onay durumunun takip edilmesi,
- Onaylanan siparişlerin sisteme girilmesi, satış sözleşmelerinin hazırlanması ve proforma fatura düzenlenmesi,
- Müşterilerle telefon ve mail üzerinden iletişime geçilmesi, taleplerin uygun kişi ve
departmanlara bildirilmesi, - Müşteri ve ürün stok kart bilgilerinin aktif olarak güncellenmesi, tüm çalışmaların
periyodik olarak raporlanması, - Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak etkili iletişimi sağlanması,
- Müşteriler tarafından talep edilen yeni ürünler ile ilgili yurtiçi ve yurtdışı tedarikçi araştırması yapılması, bu tedarikçiler ile irtibata geçilmesi ve temin imkanlarının oluşturulması.
İş/Staj İlanı Başvuru Formu için Tıklayınız.